Konferencja Public Relations
Szkolenie, warsztat, prezentacja najlepszych praktyk PR
Rzeszów 2014
Logowanie
X

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu.

Zapomniałem hasła
 
drukuj

Słownik

Przyczyny sytuacji kryzysowych

liczne badania wskazują, iż przyczyny powstawania sytuacji kryzysowych można podzielić na dwie grupy: wewnętrzne i zewnętrzne. Do wewnętrznych, czyli prowokujących kryzys wewnątrz organizacji, w głównej mierze można zaliczyć: katastrofy i awarie, wypadki przy pracy, błędy lub przestępstwa szeregowych pracowników, spory pracownicze czy też np. kłopoty finansowe. Do głównych przyczyn zewnętrznych, które wpływają na powstawanie sytuacji kryzysowych, zaliczyć można: nieprawdziwe informacje podawane w mediach, niekorzystne decyzje władz (administracyjne, regulacyjne, kontrolne), problemy wywołane przez partnerów biznesowych (dostawców, zleceniobiorców, dealerów), publiczne zarzuty wobec firmy (np. o łamanie zasad prawa, etyki, standardów biznesowych), katastrofy i awarie wynikające z przyczyn zewnętrznych, a także np. nieetyczne lub agresywne działania konkurencji.

 

autor: Dariusz Tworzydło źródło: Leksykon Public Relations

 
 
Ideo pozycjonowanie Realizacja i 
CMS  Edito  Powered by: